و اما شهریور...
چه میکشی تو از این حجم نامهربانی ها...
رفیق نیمه راهت که در نیمه ی راه جا ماند...
و دوباره تو مانده ای و چشم انتظار شکستن احساسات زرد و خشک...
زیر بی مهری های سرد پاییز...
ما را در سایت آوای جبران دنبال میکنید
برچسب: دوباره,شهریور, نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:18