بعضی وقت ها هم هستن که ادم به طور کلی دیگه وارد مرحله
لال شدن میشه
با اینکه پر از حرفه ولی دیگه حتی ذره ای حوصله و توان گفتن کوتاه ترین کلمه و حرفی رو نداره
آدما چرا لال میشن؟
چرا دیگه به مرحله ای می رسند که دیگه نه توان ورود به بحث های عمیق رو دارند نه حتی حوصله دفاع
و فقط و فقط دنبال این هستن که هر چه زودتر تموم بشه و دیگه بیشتر از این مجبور به حرف زدن نباشند؟!!!
خیلی سخته وجود ادم پر از انبوه ناگفته ها باشه و زبانش پر از فریادی از جنس سکوت...
لال نشید صلواااات :)
آوای جبران...
ما را در سایت آوای جبران دنبال میکنید
برچسب: لال شدم,لال شدم شهریار, نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 21:16