استاد روانشناسی : تو تیپ شخصیتی مقاومی داریxa0 - یعنی چی؟!xa0 + یعنی مقاومتت در برابر ناملایمات پیش روت خیلی بالاست و همش رو هضم میکنی و تو خودت میریزی کجاس الان اون استاد که ببینه دیگه دارم از تو متلاشی میشم و.....xa0...