
چقدر این ترکیب بدیع و دلنشین رو دوست دارمش؛ توxa0یهxa0قطرهxa0 از خدایی......
ادامه مطلب
گاهی ادم دلش تنگ می شود برای خودش... برای گذشته اش... و برای خلاص شدن از روز های زجر اور تداعی کننده ش و گاهی آدم متنفر می شود از خودش... و این پایان قصه ی هر کسی است... که تازه شروع می شود....
ادامه مطلب